زایمان در بیمارستان نیکان (طبیعی و سزارین)

زایمان در بیمارستان نیکان

یکی از دغدغه های مادران باردار این است که بهترین انتخاب بیمارستان را برای زایمان خود داشته باشند. ما در این مقاله قصد داریم به شما در انتخاب یک بیمارستان خوب برای زایمان تان کمک کنیم و به شما خواهیم گفت که باید چه نکاتی را در نظر بگیرید. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فاکتورهای انتخاب بیمارستان برای زایمان

اگر می خواهید زایمان طبیعی یا سزارین ایمن و خوب داشته باشید، قبل از هر چیزی باید یک متخصص زنان و زایمان خوب پیدا کنید که در بیمارستان های خوب زایمان انجام می دهند. از آنجایی که متخصصان در بیمارستان های مختلفی زایمان را انجام می دهند، باید در انتخاب بیمارستان خوب برای زایمان تان نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • نزدیک بودن به محل زندگی: با شروع فاز فعال زایمان باید سریعتر به بیمارستان منتقل شوید. بنابراین بیمارستانی را انتخاب کنید که یا نزدیک منزل تان است و یا برای رسیدن به آنجا در هیچ ساعتی در ترافیک نمی مانید. این مسئله در شهری مثل تهران خیلی مهم است.
  • نوع زایمان و امکانات بیمارستان: روش زایمان را پزشک با توجه به وضعیت مادر و جنین تعیین می کند. سعی کنید بیمارستانی را انتخاب کنید که از نظر امکانات لازم برای هر نوع زایمانی که تجویز شده یا آنرا ترجیح می دهید، مجهز باشد.
  • اتاق خصوصی: اگر فکر می کنید بعد از زایمان نیاز دارید در اتاق خصوصی استراحت کنید، از این نظر حتما بیمارستان مورد نظرتان را چک کنید که چنین امکانی برای آنها وجود دارد یا نه.
  • حضور همسر: در تمام بیمارستانها اجازه نمی دهند که همسرتان موقع زایمان در کنارتان باشد. اگر به حضور او در موقع زایمان نیاز دارید، حتما بیمارستانی را انتخاب کنید که چنین گزینه ای داشته باشد.
  • تیم زایمان: برای زایمان واژینال و یا سزارین اگر بیمارستان خاصی را در نظر دارید، مطمئن شوید که پزشک خودتان در آن بیمارستان زایمان انجام می دهد یا نه. اگر به مامای همراه نیاز دارید هم باید مطمئن شوید که این امکان یا اجازه در آن بیمارستان برای شما فراهم است یا نه.

انتخاب بیمارستان خوب برای زایمان در تهران

اگر به دنبال انتخاب بیمارستان خوب برای زایمان طبیعی یا سزارین در تهران هستید، یکی از گزینه های خوب، بیمارستان نیکان تهران است. اگر زیر نظر خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زایمان مراقبتهای بارداری را می گذرانید، حتما یکی از گزینه های پیشنهادی ایشان، بیمارستان نیکان است.
خانم دکتر فرخی پور در این بیمارستان انواع زایمان های واژینال و سزارین را انجام می دهند و می توانید با خیال راحت زیر نظر خودشان زایمان تان را انجام دهید. برای اطلاع از امکانات و گزینه هایی که بیمارستان نیکان در اختیار شما قرار می دهد، می توانید از ایشان سوال کنید.

بیمارستان خوب برای زایمان در تهران

شما هم می توانید برای زایمان طبیعی یا سزارین در تهران توسط خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زایمان، به بیمارستان نیکان، یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان های تهران مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

بهترین روشهای زایمان طبیعی بدون درد

زایمان طبیعی بدون درد با تکنیک های مختلف و جدید انجام می شود. انتخاب نوع زایمان واژینال بر عهده جراح است و ایشان بر اساس وضعیت مادر و جنین این انتخاب را انجام می دهند. خانم دکتر فرخی پور با تکنیک های زیر زایمان طبیعی در بیمارستان نیکان را انجام می دهند:

زایمان طبیعی بدون درد

زایمان طبیعی بدون درد بیمارستان نیکان زیر نظر متخصص بیهوشی است و با استفاده از داروی بیحسی اپیدورال (اسپینال) و یا گاز انتونوکس انجام می شود. استفاده از این داروها برای مادر و جنین هیچ عوارضی ندارند.

زایمان طبیعی در آب

زایمان طبیعی در آب بیمارستان نیکان، توسط خانم دکتر فرخی پور در اتاق های زایمان مجهز به وان و جکوزی انجام می شود. زایمان طبیعی در آب به مادر کمک می کند درد کمتری موقع زایمان واژینال داشته باشد.

زایمان فیزیولوژیک

زایمان فیزیولوژیک یک زایمان طبیعی بدون درد است که بدون دخالت دارو انجام می شود. در بیمارستان نیکان برای انجام زایمان فیزیولوژیک و کاهش درد مادر از روشهای کمپرس گرم و سرد، ماساژ، طب فشاری، رایحه درمانی، تکنیک های تنفسی، توپ زایمان و خوابیدن در پوزیشن های مناسب استفاده می شود.
تمام زایمان های طبیعی در این بیمارستان در اتاق های پیشرفته ی LDR که مجهز به تجهیزات مدرن پزشکی هستند، انجام می گیرد. بنابراین در صورت بروز مشکل حین زایمان واژینال، در صورتی که نیاز به تجهیزات یا سزارین اجباری باشد، به سرعت این امکانات در اختیارتان قرار می گیرد.

چرا زایمان در بیمارستان نیکان یکی از بهترین انتخابهاست؟

اگر مجبور به زایمان سزارین اجباری هستید، زایمان سزارین در بیمارستان نیکان تهران یکی از بهترین انتخاب ها است. چون اتاق های عمل سزارین این بیمارستان کاملا مجهز و مدرن هستند و امکانات لازم برای زایمان سزارین امن بخصوص برای بارداری های پرخطر مثل جفت سرراهی، کاهش رشد جنین و … را دارند.

مزایای زایمان در بیمارستان نیکان با دکتر فرخی پور

یکی از ویژگی های خوب زایمان در بیمارستان نیکان به عنوان بهترین بیمارستان برای زایمان در تهران این است که در تمام زایمانها بلافاصله بعد از تولد، امکان تماس پوستی مادر و فرزند وجود دارد. این کار به روحیه مادر و نوزاد کمک می کند. از دیگر مزایای زایمان توسط خانم دکتر فرخی پور در بیمارستان نیکان عبارت است از:

  • جدا بودن بلوک زایمان و بلوک بستری بعد از زایمان
  • امکان گرفتن اتاق خصوصی برای زایمان سزارین و طبیعی
  • امکان انجام انواع زایمان طبیعی بدون درد
  • دو تخته بودن اکثر اتاقها در بلوک بعد از زایمان برای رفاه مادران
  • اتاق های مجهز به دستگاه مانیتورینگ جنین  و مادر
  • مانیتورینگ جنین قبل از عمل سزارین
  • حضور ۲۴ ساعته متخصص اطفال بعد از تمام زایمان ها
  • صدور گواهی تولد نوزاد در همان روز تولد (به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۴ -۱۱)
  • حضور کادر مجرب فیلمبرداری و عکاسی برای ثبت خاطرات لحظه تولد (با هماهنگی قبلی برای روزهای تعطیل)
  • تیم مجرب و حرفه ای اتاق زایمان و سالها تجربه خانم دکتر فرخی پور در زمینه زایمان های مختلف

اگر مایل باشید می توانید در طول زایمان طبیعی یا سزارین خود از گزینه زایمان در بیمارستان نیکان با حضور همسر و مامای آموزش دیده هم بهره مند شوید.

زایمان با حضور مامای با تجربه

سزارین انتخابی با دکتر فرخی پور

عمل سزارین در مواردی انجام می شود که سلامت مادر یا کودک موقع زایمان واژینال به خطر بیفتد. مثلا در مواردی مثل جنین بریج (باسن به جای سر به سمت دهانه رحم باشد)، بزرگی جنین، جفت سرراهی، … زایمان سزارین انجام می شود.
اما در مواردی هم می توان با درخواست مادر و با اجازه بیمارستان بدون وجود دلایل پزشکی عمل سزارین انجام داد. به این نوع سزارین، سزارین انتخابی می گویند. می توانید در بیمارستان نیکان زیر نظر دکتر صفورا فرخی پور و در صورت امکان عمل سزارین انتخابی را انجام دهید.

هزینه زایمان در بیمارستان نیکان

هزینه زایمان بیمارستان نیکان با توجه به فاکتورهای زیر متغیر است:

  • نوع زایمان (طبیعی یا سزارین)
  • تعداد روزهای بستری مادر و نوزاد
  • استفاده از خدمات ویژه مثل اتاق خصوصی، استفاده از دستگاه NICU، مامای همراه
  • هزینه های اتاق عمل مثل داروی بیهوشی، وسائل یکبار مصرف اتاق عمل، …

در بیمارستان نیکان اگر هزینه زایمان طبیعی در آب (جکوزی) هزینه جداگانه ای ندارد و جزء امکانات پکیج زایمان طبیعی در نظر گرفته می شود.

در صورتی که مایل هستید موقع زایمان، همسرتان در کنار شما باشد، می توانید در بیمارستان نیکان تهران زیر نظر خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زایمان فرزندتان را بدنیا بیاورید. کلیه روش های زایمان توسط خانم دکتر فرخی پور در این بیمارستان انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره زایمان در بیمارستان نیکان

در اینجا می توانید جواب سوالات رایج درباره زایمان طبیعی یا سزارین در بیمارستان نیکان تهران را بخوانید:

هزینه سزارین و زایمان طبیعی بیمارستان نیکان چقدر است؟

هزینه روشهای زایمان متفاوت هستند، براي کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه ها می توانید با مشاور مطب خانم دکتر فرخی پور به شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

داشتن لنز رنگی و لاك ناخن موقع زایمان مشکلی ایجاد نمی کند؟

برای هر نوع زایمانی که قرار است انجام دهید حتما باید لاک ناخن تان را پاک کنید تا رنگ طبیعی ناخن ها مشخص باشد و نباید لنز داشته باشید.

برای بستری و زایمان باید چه وسائلی همراه داشته باشیم؟

وسایل مورد نیاز مادر و نوزاد در کیف مادر هست. اما اگر این کیف را از بیمارستان نیکان تهیه نمی کنید، باید حتما دمپایی، مسواك، حوله و پوشک نوزاد بیاورید. یک ست کامل شامل کلاه، جوراب، دستکش، شلورا و پیراهن هم باید برای نوزادتان همراه داشته باشید.

برای زایمان باید ناشتا باشیم؟

بله باید کاملا معده تان خالی باشد.

اگر النگو داشته باشیم عین عملهای دیگر باید موقع زایمان آنها را در بیاوریم؟

تمام زیور آلات مثل حلقه، النگو، ساعت و غیره را باید در منزل در بیاورید یا در بیمارستان به پرسنل زایمان تحویل دهید.

در صورتی که سوال دیگری در مورد زایمان در بیمارستان نیکان تهران دارید، می توانید سوالات خود را در بخش نظرات ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم.

۳.۲/۵ - (۳۰ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *