روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

سفید کردن واژن

یکی از مشکلاتی که بعضی از خانمها بعد از سن بلوغ با آن مشکل پیدا می کنند، تیرگی ناحیه تناسلی است. تیرگی ناحیه تناسلی بعد از بلوغ و به دلیل تغییرات شدید هورمونی خودش را نشان می دهد. بسیاری از زنان هم بعد از دوره زایمان و بارداری با این مساله مواجه می شوند. این مشکل را امروزه می توان با استفاده تکنولوژیهای جدید درمان کرد که در ادامه به این درمانها می پردازیم. جهت دسترسی به بخشهای مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر کمک بگیرید.

علت تیرگی واژن چیست؟

پوست واژن به دلایل مختلفی در سنین بعد از بلوغ ممکن است تیره شود. تیرگی ناحیه تناسلی در بین زنهایی که پوست سفیدتری دارند شایع تر است و همین موضوع می تواند موجب نارضایتی آنها از بدنشان شود. در مواردی دیده شده است که حتی این مساله روی اعتماد بنفس زنان و حضورشان در رابطه جنسی تاثیر منفی می گذارد.
در گذشته زنان مجبور بودند هر طور که شده با این مشکل بسازند. البته روشهای مختلفی هم به آنها پیشنهاد می شد که در این میان اکثر آنها قابلیت درمان این مشکل را نداشتند. خوشبختانه امروزه می توان با استفاده از تکنولوژی کربوکسی می توان این مشکل را درمان کرد. اما شاید سوال شما هم باشد که علت تیرگی پوست واژن و کشاله ران چیست؟ مهمترین علتهای سیاهی کشاله ران و واژن عبارتند از:

  • تغییرات شدید هورمونی بعد از بلوغ
  • بیماریهای واژینال که منجر به بیماریهای پوستی در خانمها می شوند
  • جوشها و زگیلهای پوستی
  • بارداری و زایمان
  • بالارفتن سن و عدم رعایت نکات مراقبت پوستی
  • عدم رعایت بهداشت ناحیه تناسلی
  • استفاده از ژیلت و تیغ برای رفع موهای زائد
  • پوشیدن شلوارهای تنگ که مانع رسیدن هوا به پوست می شوند
  • استفاده از لباسهای زیر با جنس نخهای پلاستیکی
  • چاقی یکی از دلایل تعریق بالا و تیرگی پوست ناحیه تناسلی خانمها به شمار می رود.

علت تیرگی واژن

اگر پوست ناحیه تناسلی شما هم دچار تیرگی شده است می توانید برای روشن سازی آن با استفاده از جدیدترین متدهای روشن سازی اقدام کنید. جهت دریافت مشاوره در این زمینه با شماره ۰۹۱۹۶۸۲۳۳۸۷ تماس بگیرید.

روشهای درمان تیرگی واژن

روشهای مختلفی برای درمان تیرگی واژن وجود دارند که از آنها با عنوان روشهای سفید کردن واژن هم نام برده می شود. برخی از این روشها نیاز به زمان طولانی تری دارند و بعضی از این روشها بدلیل داشتن تکنولوژی بالاتر می توانند این مشکل را سریعتر رفع کنند. در ادامه این روشهای درمانی را به شما معرفی می کنیم:

درمانهای خانگی
درمانهای خانگی همیشه اولین روش برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی به شمار می روند. این روشها بسیار ارزان هستند و در بسیاری از موارد باعث روشن تر شدن پوست نمی شوند. مهمترین این روشها استفاده از آبلیمو و ماست، استفاده از جوش شیرین و استفاده از سفیده تخم مرغ است. مشکل اینجاست از آنجا که تیرگی ناحیه تناسلی به پوست شما و رنگدانه های پوستی مربوط است این روشها نمی توانند درمان خوبی برای این مشکل باشند.

سفید کردن واژن با کرمهای مخصوص
استفاده از کرمها و پمادهای تجاری یکی از روشهای سفید کردن و بلیچینگ پوست واژن و کشاله ران به حساب می آید. این روش نیاز به تداوم بالا دارد و اگر ماسک تجاری که استفاده می کنید، از برند معتبر تهیه شده باشد، بین یک تا دو سال زمان خواهد برد. این روش معمولا قدرت روشن سازی پوست تا ۳۰ الی ۵۰ درصد را داراست و امروزه به دلیل بالا بودن هزینه تهیه آنها چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد.

کرمهای روشن کننده

روشن سازی واژن با لیزر
استفاده از لیزر مونالیزا تاچ یکی از روشهای مرسوم برای روشن سازی ناحیه تناسلی خانمهاست. لیزر با تاثیر بر رنگدانه های پوست، قصد تخریب آنها و روشن تر کردن پوست ناحیه تناسلی را دارد. این روش، روش خوبی است اما دو ایراد اساسی دارد. اول اینکه هزینه نسبتا بالایی دارد و دوم اینکه باعث ریختن پوست ناحیه تناسلی می شود. یعنی لیزر موجب خشک شدن و ریختن پوست می شوند که درد و سوزش زیادی دارد و در بسیاری از موارد اصلا جوابگو نیست و تنها باعث سوختن پوست و بدتر شدن آن می شود. به همین دلیل است که خیلی جاها می شنوید که لیزر برای روشن سازی واژن جوابگو نیست.

سفیدکردن واژن با کربوکسی تراپی
امروزه در تمام دنیا استفاده از کربوکسی تراپی، روش اول و برتر برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی به شمار می رود. با استفاده از کربوکسی تراپی، پزشک گاز دی اکسید کربن را زیر پوست شما تزریق می کند. این کار موجب جوانسازی پوست ناحیه تناسلی شما می شود. گاز کربن دی اکسید خود به عنوان یک روش موثر برای فعالسازی سلولهای پوستی مطرح است. این گاز زمانی که زیر پوست تزریق می شود نه تنها موجب جوانسازی می شود بلکه با تحریک رنگدانه های پوست، موجب جایگزین شدن سلولهای پوستی جدید به جای سلولهای قدیمی تر می شود.
این روزها رفع تیرگی واژن با استفاده از کربوکسی تراپی در تمام کلینیکهای معتبر دنیا بعنوان روش اول استفاده می شود. میزان رضایت از این روش بسیار بالاست و هزینه کمتری نسبت به روشهای مشابه دارد.

بیشتر بخوانید: جوانسازی واژن با پی آر پی

در صورتیکه شما هم قصد سفیدسازی واژن و کشاله ران خود را دارید می توانید به مطب خانم دکتر فرخی پور مراجعه کنید. دکتر فرخی پور مجهز به یکی از بهترین دستگاههای کربوکسی در کشور می باشد که می تواند تیرگی ناحیه تناسلی شما را درمان کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره ۰۹۱۹۶۸۲۳۳۸۷ تماس بگیرید.

سوالات شما در مورد روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی

در این قسمت مهمترین سوالات شما را در مورد بلیچینگ واژن با کربوکسی تراپی پاسخ می دهیم:

دستگاه کربوکسی تراپی

آیا کربوکسی تراپی درد دارد؟
خیر، به هیچ وجه. شما در طول دوره درمان هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. حتی در جلسه درمان نیازی به استفاده از پمادهای بی حسی نیست. این روش برای جوانسازی واژن هم مفید است. اگر در این باره اطلاعات می خواهید بهتر است مقاله جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی را مطالعه بفرمایید.

چند جلسه درمان نیاز است؟
برای روشن سازی واژن با این روش بین چهار تا هشت جلسه درمان نیاز است. فاصله جلسات درمانی باید بین دو الی سه هفته باشد.

بلیچینگ واژن با کربوکسی تراپی چقدر موثر است؟
بنابر مقالات علمی و تجربه خانم دکتر فرخی پور این روش می تواند تا ۷۰ درصد، موجب روشن سازی پوست ناحیه تناسلی شما شود.

آیا این روش ماندگار است؟
در صورتیکه شما روشن سازی واژن را با این روش انجام دهید، تا دو سال نیازی به تکرار نخواهید داشت و بعد از آن یک الی دو جلسه سالیانه مورد نیاز خواهد بود. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

آیا روشن سازی را می توان با عمل زیبایی با هم انجام داد؟
بله شما می توانید در همان جلسه لابیاپلاستی، روشن سازی خود را هم انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با لابیاپلاستی مقاله زیر را بخوانید.

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی چیست؟

هزینه کربوکسی تراپی چقدر است؟
برای دریافت هزینه کربوکسی تراپی با مطب خانم دکنر فرخی پور به شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

۲.۹/۵ - (۱۳ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *