جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی در تهران + هزینه

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

زیبایی اندام تناسلی، اگرچه شاید در ابتدا مسئله مهمی به نظر نرسد، اما عدم وجود زیبایی و وجود مشکلاتی مثل خشکی واژن، به مرور زمان مسائل و مشکلات زیادی را به دنبال دارد. راهکارهای پزشکی زیادی برای حل مشکل خشکی واژن ارائه شده و روشهای جدیدی مثل جوانسازی واژن با پی آر پی و کریوکسی تراپی از مفیدترین و پرکاربردترین روش‌های درمان پیری واژن محسوب می‌شوند. در صورتی که علاقمند به استفاده از روش جوانسازی اندام تناسلی با کربوکسی تراپی هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

جوانسازی واژن چیست؟

زمانی که سن بالا می رود، واژن خانمها دچار تغییرات مختلفی از نظر اندازه و شکل ظاهری می‌شود. گاهی این تغییرات ظاهری ناخوشایند هستند و باعث می‌شود که شخص از اندام تناسلی خود راضی نباشد و نیاز به جوانسازی واژن را احساس کند.
از مهمترین مشکلاتی که در این دوره خود را نشان می دهند، خشکی واژن است. عبارت جوانسازی واژن عبارتی است که به طیف وسیعی از فعالیت‌‎ها اشاره دارد و هزاران محصول در بازار وجود دارد که به جوانسازی واژن بانوان کمک می‌کند.
جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش‌های جوانسازی است. روش‌های جوانسازی مثل تزریق ژل به واژن به دلیل مزایای فراوانی که دارند امروزه بسیار پرکاربرد شد‌ه‌اند. جوانسازی به منظور تنگ کردن واژن، جلوگیری از بی‌اختیاری در ادرار، درمان عفونتها و خشکی واژن و… انجام می‌شود.
از شکل افتادن واژن می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. در اکثر افراد این مسئله به خاطر افزایش سن است و خانم‌های میانسال بیشتر به این عارضه دچار می‌شوند اما علت‌های دیگری نیز برای آن وجود دارد که شایع‌ترین آن مسائل ارثی است. بسیاری از بانوان جوانی که اقدام به جوانسازی واژن می‌کنند نیز به خاطر زایمان مبتلا به این عارضه شده‌اند. این روش‌ها بدون خطر هستند و باعث می‌شوند که بسیاری از مشکلات مربوط به واژن حل شوند.

بیشتر بخوانید: پلاسماتراپی واژن در شمال تهران

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

روش بسیار پرکاربردی که امروزه برای جوانسازی به کار برده می‌شود، کربوکسی تراپی است. این روش، جزو روش‌های درمانی بدون جراحی است و همین مسئله باعث می‌شود که متقاضیان فراوانی داشته باشد. کربوکسی تراپی روشی درمانی است که در آن از دی اکسید کربن برای زیبایی و درمان استفاده می‌شود.
بیشتر از ۸۰ سال است که کربوکسی تراپی در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش باعث افزایش گردش خون، افزایش سرعت بهبود هیدراسیون پوست و افزایش کلاژن می‌شود. این مسئله باعث می‌شود که لایه‌های پایینی واژن اکسیژن بیشتری تولید کنند. همچین فرآیند رساندن مواد مغذی به پوست بهتر انجام شود. سلول‌ها نیز راحت‌تر دچار کشش می‌شوند و با انعطاف ناحیه واژن، شخص درد و سوزش ناشی از خشکی را احساس نمی‌کند.

دستگاه کربوکسی تراپی

در این روش، از سوزن‌هایی برای تزریق کربن دی اکسید به واژن استفاده می‌شود. پزشک پس از تزریق داروهای بی‌حسی یا کرم بی‌حس کننده، در چند دقیقه اقدام به تزریق دی اکسید کربن می‌کند. این تزریق بین ۶ تا ۸ بار انجام می‌شود و رشد مویرگ‌های جدید را به همراه دارد.

کل فرآیند جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و شخص متقاضی این روش، با توجه به مسائل مختلف بدن خود و تشخیص دکتر، در چند جلسه درمان را انجام می‌دهد. به طور متوسط این روش بسیار موثر بوده و بالای یک سال طول می‌کشد. جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی نیازی به هیچ گونه جراحی سنگین، بیهوشی و موارد این چنینی ندارد و به راحتی قابل انجام است. پس از انجام کربوکسی تراپی، شل شدگی‌های واژن از بین می‌رود و لب‌های واژن سفت و کشیده می‌شود و واژن به شکل قابل توجهی لطیف تر و جوان تر می‌شود.

اگر شما هم دچار خشکی واژن شده اید بهتنر است برای رفع این مشکل از کربوکسی تراپی استفاده کنید. کربوکسی تراپی می تواند طی چند جلسه باعث جوانسازی بافت واژن شما شده و شما زا ار مشکلاتی مثل خشکی و درد و سوزش هنگام رابطه برهاند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی مناسب چه افرادی است؟

افراد زیادی می‌توانند از این روش استفاده کنند تا واژنی زیبا داشته باشند ولی برخی افراد نیز نباید از این روش استفاده کنند. عمده افرادی که احساس نارضایتی از طراوت واژن خود دارند اصلی‌ترین متقاضی این نوع درمان هستند. افرادی که دارای مشکلات خشکی واژن و بی‌اختیاری ادرار هستند، یکی دیگر از افرادی هستند که بهتر است این روش درمان را انجام بدهند.
دسته دیگری از بانوانی که می‌توانند از این روش جوانسازی استفاده کنند، افرادی هستند که حین رابطه جنسی به علت خشکی واژن دچار درد می‌شوند. وجود این مشکل باعث ایجاد مشکلات فراوانی در روابط جنسی و سرد شدن رابطه بین زوجین می‌شود.

آتروفی واژن

همچنین برخی افراد نیز باید از این نوع درمان دوری کنند. افرادی که دارای بیماری‌های قلبی و عروقی هستند، بهتر است که پیش از درمان به پزشک خود این مسئله را اعلام کنند تا پزشک تصمیم بگیرد آیا این افراد می‌توانند جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی را انجام بدهند یا خیر. همچنین خانم‌هایی که دچار بیماری‌های خون مانند کم‌خونی، هموفیلی و موارد این چنینی هستند، بهتر است که از این روش استفاده نکنند.
همچنین انجام این روش درمانی در زمان بارداری نیز خطراتی به همراه دارد و بهتر است که با پزشک در این مورد مشورت بشود تا مشخص شود که شخص می‌تواند این روش را انجام بدهد یا خیر. استفاده مکرر از این روش در زمان نزدیک به وضع حمل نیز ممکن است که خطرناک باشد و معمولا اکثر پزشکان این کار را توصیه نمی‌کنند.
افراد دیگری نیز هستند که پزشکان به دلایل خاص از انجام این روش در مورد آن‌ها امتناع می‌کنند که این افراد، بیماران مبتلا به سرطان، بیماری‌های کلیوی، دیابت و افراد تحت درمان بیماری‌های داخلی و رحم هستند.

مقاله مرتبط: آشنایی با عمل لابیاپلاستی

سن مناسب برای جوانسازی واژن

استفاده از این روش محدوده سنی خاصی ندارد و بسیاری از افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال، اکثر افراد مراجعه کننده برای این روش بانوان بین ۳۰ تا ۵۰ ساله هستند. در صورتی که سن شما کمتر از ۳۰ سال یا بالاتر از ۵۰ سال باشد نیز مشکلی برای این نوع درمان نخواهید داشت ولی در صورتی که پزشک تشخیص بدهد که سن شما برای انجام این درمان کم یا زیاد است، باید آن را بپذیرید چرا که پزشک طبق ویژگی‌های بدن اشخاص تصمیم به انجام این کار می‌گیرد. یکی دیگر از روشهای جوانسازی، جوانسازی واژن با پلاسماتراپی است که درمورد هزینه آن، فاکتورهای موثری بر هزینه پلاسماتراپی واژن وجود دارد.

کربوکسی تراپی و اثرات آن

واقعیت است که اثرات کربوکسی تراپی برای جوانسازی واژن کاملا بستگی به بدن اشخاص و ویژگی‌های مختلف ارثی و ژنتیکی دارد. در برخی از افراد این اثرات به سرعت ایجاد می‌شوند و در برخی افراد این اثرات پس از گذشت مدتی ظاهر می‌شود اما تقریبا دیر یا زود اثرات این روش نمایان خواهد شد. البته انتظارات اشخاص در استفاده از این روش جوانسازی در مشاهده نتیجه بسیار مهم است.

فواید جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

این روش زیبایی فواید فراوانی دارد. در ادامه به فواید جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی می پردازیم:

بهبود رابطه جنسی: بدون شک اولین نتیجه استفاده از این روش این است که اشخاصی که حین رابطه جنسی دچار درد می‌شوند، دیگر هیچگونه دردی احساس نکنند. همچنین پس از این استفاده از این روش، افراد می‌توانند آلت تناسلی روشن‌تری داشته باشند. افزایش زیبایی اندام تناسلی باعث می‌شود که اشخاص رابطه جنسی بهتری داشته باشند و میل جنسی آن‌ها افزایش یابد. این مسئله به صورت کلی کیفیت روابط جنسی بالاتر برود. افزایش اعتماد به نفس و احساس رضایت از همسر نیز با این جوانسازی بیشتر می‌شود.

درمان خشکی واژن: فایده بعدی استفاده از این روش این است که نشانه‌های خشکی آلت تناسلی از بین برود. این مسئله می‌تواند حاصل از مشکلات مربوط به یائسگی یا سرطان باشد.

خشکی واژن

درمان بی اختیاری ادراری: همچنین بی اختیاری در ادرار نیز یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که با جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: درمان بی اختیاری ادرار با پلاسماتراپی

روشن سازی واژن: کربوکسی تراپی یکی از روشهای اصلی و پرکاربرد روشن سازی واژن است. این روش باعث بهبود تیرگی واژن شده و بعنوان بهترین روش روشن سازی واژن در حال حاضر مطرح است. در این مورد در مقاله روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی بیشتر توضیح داده ایم.

روشی غیرتهاجمی: از آن جایی که کربوکسی تراپی نوعی عمل جراحی محسوب نمی‌شود، بسیاری از عوارض جانبی مربوط به عمل‌های جراحی زیبایی واژن را ندارد و شخص، بخیه و درد فراوان را تجربه نخواهد کرد. پس از هر جلسه درمان می‌توانید مرکز مورد نظر را ترک کنید و فعالیت‌های خود را از سر بگیرید.

استفاده از کربوکسی تراپی یکی از بهترین روشها برای درمان خشکی واژن است. این کار بعنوان جوانسازی واژن معروف است. اگر شما هم قصد جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی را دارید پیشنهاد می کنیم با مطب خانم دکتر صفورا فرخی پور به شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

اثرات جانبی جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی

همانطور که گفتیم، کربوکسی تراپی مشکلات مربوط به عمل جراحی را ندارد و یک روش کاملا بی‌خطر محسوب می‌شود. اکثر افرادی که کربوکسی تراپی را انجام می‌دهند، هیچ مشکلی نخواهند داشت اما در برخی موارد گزارش شده که بعضی از افراد بعد از تزریق احساس درد داشته‌اند. درصد این افراد بسیار کم است و احتمالا شرایط خاص بدنی آن‌ها باعث شده که احساس درد کنند. به عنوان مثال افرادی که سابقه درد‌های موضعی در ناحیه واژن داشته‌اند، معمولا ممکن است که پس از جوانسازی دچار درد بشوند. در صورتی که شخص مراجعه کننده به پزشک، به درستی او را از سوابق بیماری خود آگاه کند، مشکلی پس از جوانسازی واژن نخواهد داشت. همچنین این سوال پیش می آید که مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟ توجه داشته باشید که مدت ماندگاری آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است و برای همه یکسان نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

هزینه جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی در تهران

در این مقاله به کاربردهای کربوکسی تراپی و فایده آن برای جوانسازی واژن پرداختیم. اینکه کربوکسی تراپی چه مزایا و عوارضی دارد و برای چه کسانی مناسب است. اکنون این سوال پیش می آید که هزینه جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی چقدر است؟ اگر شما بخواهید همراه با کربوکسی تراپی، عمل های دیگری مثل تنگ کردن واژن با آر اف، عمل هودکتومی یا هر عمل دیگری انجام دهید قطعا به هزینه درمان اضافه خواهد شد. پیشنهاد می کنیم برای دریافت هزینه و تعداد جلسه جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی، با مطب خانم دکتر صفورا فرخی پور با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مطلب نگاهی به روش جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی انداختیم و دیدیم که چه نوع روشی است. همچنین دیدیم که این روش چه مزایایی می‌تواند داشته باشد و چرا یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان خشکی واژن است. در صورتی که علاقمند به استفاده از این روش هستید، فقط کافی است که به پزشک مراجعه کنید، به توصیه‌های او گوش دهید و درمان را طبق نظر پزشک انجام بدهید تا بتوانید از اثرات مثبت این روش درمانی استفاده کنید.

امیدواریم با خواندن این مقاله به جواب تمامی سوالات خود رسیده باشید اما اگر سوال و ابهامی برایتان بوجود آمد در بخش نظرات زیر همین مقاله از ما بپرسید. پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *