تزریق ژل به واژن (پروتز لابیاماژور واژن)

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن برای زیبایی یکی از عمل های زیبایی زنانه است که طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است. پزشکان از این روش برای جوانسازی واژن استفاده می کنند. نتایج پروتز واژن می تواند رابطه جنسی شما را بهبود دهد. در این مقاله به موضوع تزریق ژل به واژن و مزایای آن خواهیم پرداخت. برای دسترسی راحت می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

لابیا چیست؟

لابیا به لبه های بیرونی واژن لابیا گفته می شود. لبه های درونی را لابیای مینور و لبه های بیرونی بزرگتر را لابیای ماژور می گویند. پروتز زیبایی واژن روی لابیا ماژور انجام می شود.

پروتز واژن چیست؟

یک عمل زیبایی زنانه است که در آن به لابیاهای ماژوری که چین و چروک خورده و تغییر شکل یافته ژل تزریق می شود. تزریق ژل باعث جوانسازی لبه های بیرونی واژن و زیبایی واژن می شود.

علت تغییر شکل لبه های واژن

با افزایش سن، لابیا ماژور هم مثل قسمتهای دیگر بدن دچار چین و چروک، شلی، افتادگی و تیرگی می شود. در نتیجه لبه های واژن تغییر شکل داده و ظاهر ناخوشایندی پیدا می کنند. علت تغییر شکل لبه های واژن به موارد زیر می تواند مرتبط باشد:

  • زایمان طبیعی
  • لاغر شدن
  • کاهش ذخیره چربی در لابیا ماژور
  • تغییرات هورمونی یائسگی
  • عوامل ژنتیکی و ارثی

همچنین رژیم های لاغری سنگین و یا کم و زیاد کردن پی در پی وزن می تواند شادابی و جوانی لابیا ماژور را از بین ببرد و باعث چروک شدن آن شود.

بیشتر بخوانید: ترمیم پارگی پرینه بعد از زایمان + هزینه

مزایای تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن برای زیبایی واژن و رفع چین و چروک آن انجام می شود.  از دیگر کاربردهای پروتز زیبایی واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجیم کردن لابیا ماژور
  • رفع افتادگی پوست لابیا ماژور
  • افزایش اعتماد به نفس خانمها در رابطه جنسی
  • جوانسازی واژن
  • روشن سازی واژن
  • تنگ کردن واژن
  • بدون جای زخم و بخیه
  • بهبود رابطه جنسی

اگر لابیاهای ماژور نامتقارن باشند، با تزریق ژل می توان اندازه لابیاها را تغییر داد و آنها را هم اندازه کرد. این عمل سرپایی است و به بستری شدن نیازی ندارد.

مزایای تزریق ژل به واژن

شما نیز برای استفاده از مزایای تزریق ژل به واژن و جوانسازی دوباره لابیا ماژور به مطب خانم دکتر صفورا فرخی پور، متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرده و از مهارت ایشان در پروتز واژن بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

مدت زمان عمل پروتز واژن

عمل پروتز واژن بسیار سریع است. تنها در ۳۰ دقیقه پزشک می تواند کار پروتز واژن را برای خانم ها انجام دهد. البته اگر عمل های زیبایی دیگری را هم بخواهید انجام دهید به این زمان اضافه خواهد شد.

مهمترین نکات قبل از پروتز واژن

نباید از قرص آسپرین یا رقیق کننده خون قبل از پروتز واژن استفاده کنید. همچنین اگر دچار هر نوع عفونت واژن یا زگیل تناسلی هستید، باید قبل از پروتز واژن آنها را درمان کنید.
۴ ساعت قبل از تزریق نباید چیزی بخورید. اگر الکل یا دخانیات مصرف می کنید، مصرف آنها را از ۲ هفته قبل از تزریق قطع کنید. به جای آن سعی کنید آب فراوان بنوشید.

نقاهت بعد از پروتز واژن زنان

بعد از تزریق ژل نیازی نیست بستری شوید. اما توجه داشته باشید که تا ۳ روز بعد از تزریق نمی توانید رابطه جنسی داشته باشید. همچنین به مدت ۲ تا ۳ هفته نباید فعالیت های سنگین بدنی انجام دهید. بعد از پروتز واژن سعی کنید تا بهبودی کامل زیاد آب بخورید.

ماندگاری پروتز واژن

مدت زمان ماندگاری عمل پروتز واژن به نوع ژل تزریقی بستگی دارد. ژل تزریقی می تواند موقت یا نیمه موقت باشد. ماندگاری ژل های نیمه موقت بالای یک سال است. در مطب دکتر فرخی پور از بهترین مارک ژلهای نیمه موقت استفاده می شود.

رابطه جنسی بعد از پروتز واژن زنان

به خانم هایی که تزریق ژل به واژن را انجام می دهند، توصیه می شود تا سه روز بعد از پروتز واژن رابطه جنسی نداشته باشید.

رابطه جنسی بعد از پروتز واژن زنان

بهترین ژل برای پروتز واژن زنان

در حال حاضر ژل های کره ای بهترین ژل های موجود در بازار برای تزریق ژل به واژن هستند. این ژل ها علاوه بر کیفیت خوب، دارای ماندگاری خوبی نیز هستند. همچنین از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده و هزینه تزریق ژل به واژن را کاهش می دهند.

عوارض تزریق ژل به واژن

پروتز لابیای ماژور می تواند با عوارضی همراه باشد. مثلا برخی افراد ممکن است به ژل حساسیت داشته باشند. در بعضی افراد لکه های قرمز بروز می کند یا دچار درد، تورم یا سفتی در واژن می شوند. در صورتی به پزشک مراجعه کنید که درد یا تورم واژن بعد از چند روز کاهش پیدا نکند.

هزینه پروتز واژن

عوامل متعددی روی هزینه پروتز واژن تاثیر گذار هستند. نوع ژل استفاده شده در پروتز واژن زنان، مهارت پزشک، مقدار ژل مورد نیاز و …. در هزینه پروتز واژن تاثیرگذار هستند. تزریق ژل به واژن تهران از سایر شهرها حتما هزینه بیشتری دارد.
ممکن است بخواهید همزمان با پروتز واژن، روشن سازی واژن، هودکتومی، رفع چین و چروک شکم، تنگ کردن واژن با آر اف و … را نیز انجام دهید. در نتیجه به هزینه شما اضافه خواهد شد. بعد از معاینه و شنیدن خواسته های شما، پزشک می تواند هزینه پروتز واژن را تخمین بزند.

پروتز واژن با تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

یک سوال مهم درباره پروتز واژن زنان این است که بهتر است ژل تزریق کنید یا چربی؟ برای پاسخ به این سوال باید به تفاوت این دو ماده در پروتز واژن توجه کنید. مثلا:

  • تزریق ژل ارزانتر از تزریق چربی است
  • ماندگاری تزریق ژل بالاتر است
  •  تزریق ژل شکل طبیعی تری به لابیا ماژور می دهد
  • تزریق ژل سریعتر و راحتتر است

به علاوه کسانی که تزریق چربی انجام می دهند، با عوارضی مثل هماتوم، کبودی و یا عفونت در لابیا ماژور رو به رو می شوند. اما در تزریق ژل به واژن هیچ یک از این عوارض وجود ندارد. پس اگر موارد بالا برای تان اهمیت دارد، تزریق ژل خیلی بهتر از چربی خواهد بود.

پروتز واژن با تزریق ژل بهتر است یا چربی

در صورتی که مایل به پروتز واژن هستید، برای تزریق ژل به واژن شما هم می توانید از خدمات تخصصی خانم دکتر صفورا فرخی پور، متخصص و جراح زنان و زایمان بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

سوالات پر تکرار درباره تزریق ژل به واژن

سوالات زیادی در مورد پروتز لابیا ماژور پرسیده می شود. در اینجا به سوالاتی که همیشه پرسیده می شود و به پاسخ های آنها پرداخته ایم:

۱- تزریق ژل به واژن درد دارد؟
تزریق ژل به واژن برای زیبایی بدون درد است. چون قبل از تزریق از بی حسی موضعی در لابیا ماژور استفاده می شود. بعد از ترزیق ژل به واژن می توانید احساس درد را با داروهای مسکن کاهش دهید.

۲- آیا ژل تزریق شده جذب می شود؟
اگر ژل های نیمه موقت را تزریق می کنید، این ژل ها جذب بدن نمی شوند و ماندگاری بالای یک سال دارند.

۳- کسانی که دیابت دارند یا داروهای خاص مصرف می کنند، می توانند پروتز لابیا ماژور را انجام دهند؟
به خانم هایی که مبتلا به دیابت، ضعف سیستم ایمنی، آلرژی، آسم هستند و یا داروهای خاص مصرف می کنند، پروتز واژن به آنها توصیه نمی شود. همچنین افرادی که سابقه بیماری های قلبی، سکته مغزی و نیز سابقه لخته شدن خون را دارند نباید تزریق ژل به واژن را انجام دهند.

۴- آیا زنان باردار می توانند تزریق ژل به واژن را انجام دهند؟
این عمل زیبایی به زنان باردار توصیه نمی شود. بهتر است این عمل را تا شش ماه بعد از زایمان به تعویق بیندازید.

در صورتی که سوال دیگری درباره تزریق ژل به واژن (پروتز لابیا ماژور) دارید، می توانید از طریق بخش نظرات زیر این مقاله سوالات خود را با ما مطرح کنید. در اسرع وقت در همین صفحه به سوالات شما پاسخ می دهم.

۱.۷/۵ - (۳ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *