دکتر خوب برای لابیاپلاستی و هودکتومی همزمان

متخصص-لابیاپلاستی-و-هودکتومی-همزمان

آیا لابیاهای بزرگ باعث خجالت شما از شریک جنسی تان می شود و عزت نفس خود را از دست داده اید؟ آیا نمی توانید ارگاسم کیلتورال را تجربه کنید؟
ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور برای حل این مشکلات یک دکتر خوب برای جراحی همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی پیدا کنید و چرا مهم است که این دو عمل جراحی را انجام دهید. برای دسترسی سریعتر به تیترهای مقاله می توانید روی فهرست زیر کلیک کنید.

معرفی عملهای زیبایی لابیاپلاستی و هودکتومی

عمل لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن یک جراحی زیبایی است که برای خانم هایی انجام می شود که لابیامینورهای بزرگ یا نامتقارن دارند. این جراحی امکان کوچک کردن لابیامینورهای بزرگ را فراهم کرده و بدشکلی یا چین و چروکهای لابیامینورها را از بین می برد.

این جراحی به روشهای مختلفی مثل لابیاپلاستی با لیزر، لابیاپلاستی با RF و جراحی لابیاپلاستی (با تیغ جراحی) انجام می شود که تکنیک های متنوعی برای انجام آنها وجود دارد مثل تکنیک تِریم و وِج.

جراحی هودکتومی هم برای کاهش سایز هود کلیتوریس هایی انجام می شود که بیش از حد بزرگ هستند. این عمل را می توان با برش قسمت اضافی هود با لیزر یا تیغ جراحی انجام داد. هدف هودکتومی افزایش برانگیختگی و رضایت جنسی زنان و کاهش اصطکاک کلیتوریس با لباسها است.

بیشتر بخوانید: علت بزرگ شدن و بیرون زدگی لابیا مینور

نحوه-انجام-عمل-لابیاپلاستی

برای انجام عمل همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی در تهران شما هم می توانید از تخصص دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زیبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

آیا کاندید عمل هودکتومی و لابیاپلاستی هستید؟

آیا موقع پوشیدن لباسهای تنگ یا دوچرخه سواری اذیت می شوید؟ به خاطر تمیز نشدن لابیاها مرتب دچار بوی بد واژن و عفونتهای واژینالی-ادراری هستید؟ آیا مشکل ارگاسم دارید و حس جنسی تان کم شده؟ اگر چنین است شما کاندید خوبی برای عمل لابیاپلاستی و هودکتومی هستید.

این جراحی ها مورد نیاز خانمهایی است که به دلیل مشکلات زیبایی و عملکردی واژن دچار ناراحتی های فیزیکی، جنسی یا عاطفی شده اند. این افراد می توانند با انجام این جراحی ها توسط جراحان کارآموزده مشکلات خود را رفع کنند و عزت نفس خود را بهبود دهند.

مزایای جراحی همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی

مزایای عمل لابیاپلاستی و هودکتومی عبارتند از:

  • کاهش اصطکاک لابیاها در طول مقاربت جنسی
  • افزایش راحتی در نواحی ظریف زنانه
  • کاهش درد و ناراحتی واژن موقع پوشیدن لباسهای تنگ، نزدیکی و فعالیت های ورزشی
  • با خیال راحت می توانید لباس چسبان و مایو بپوشید.
  • زیبایی فرم واژن
  • افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس در برابر شریک جنسی تان
  • بهبود رابطه جنسی زوجین
  • افزایش لذت جنسی زنان حین روابط زناشویی
  • با تزریق بیحسی موضعی انجام می شود و درد ندارد.
  • ایمن و بدون عارضه
  • یک عمل سرپایی (همان روز به خانه بر می گردید)

به علاوه، این جراحی ها به اتاق عمل نیاز ندارند و در محیط استریل و مجهز مطب متخصص زنان می توانید آنها را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: عوارض و خطرات لابیاپلاستی

برش-طولی-در-عمل-هودکتومی

چرا عمل لابیاپلاستی و هودکتومی همزمان انجام می شود؟

عمل همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی به دلایل زیر انجام می شوند:

۱- به نقل از جراحان لابیاپلاستی در بعضی از تکنیک های لابیاپلاستی مثل روش Wedge، کلیتوریس پایین کشیده می شود و حس جنسی زنان را کاهش می دهد. برای رفع این مشکل باید عمل هودکتومی همزمان با لابیاپلاستی انجام شود.

۲- بعد از برداشتن لابیاها در ۹۰% زنان لازم است هود هم کوچک شود چون اگر این کار را انجام ندهید، بعد از عمل، کلیتوریس و هود خیلی برجسته شده و شبیه آلت مردانه به نظر می رسند. بعدها مجبور می شوید دوباره عمل هودکتومی را جداگانه انجام دهید.

۳- انجام همزمان آنها از هر لحاظ مقرون به صرفه است. چون هزینه انجام همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی نسبت به هزینه انجام جداگانه آنها کمتر است. در ضمن می توانید یک بار مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی و هودکتومی را انجام دهید.

دکتر خوب برای لابیاپلاستی و هودکتومی همزمان

جراحی همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی نوعی جراحی پلاستیک واژن است که باید توسط جراح زنانی انجام شود که در این زمینه مهارت کافی دارد. پس مهمترین تصمیم شما انتخاب بهترین جراح زیبایی واژن است. برای تصمیم گیری در این زمینه حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

۱- عکس های قبل و بعد از لابیاپلاستی بیماران قبلی را بخواهید و کیفیت نتیجه کار را ببینید. البته همه نتایج مشابه هم نیستند. چون فرم و سایز لابیاها با هم فرق می کند و هر لابیایی با تکنیک خاصی برداشته و بخیه می شود.

۲- حجم عکس ها باید با سابقه این جراحی توسط پزشک مطابق باشد و نشان دهد که ایشان عمل های متعددی در این زمینه انجام می دهند.

۳- درباره میزان رضایت مراجعین قبلی از کار جراح مورد نظرتان تحقیق کنید.

۴- جراح شما باید مسلط به انواع تکنیک های لابیاپلاستی باشد و گواهی های معتبر در زمینه گذراندن این دوره ها در مطب ایشان موجود باشد.

دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان با بیش از یک دهه تجربه در عمل های زیبایی واژن هستند. شما علاوه بر درمان بیماریهای دستگاه تناسلی و روشهای جوانسازی واژن می توانید عمل لابیاپلاستی و هودکتومی به صورت همزمان را نزد ایشان انجام دهید.

اگر به مشاوره یا معاینه در این زمینه نیاز دارید یا می خواهید بدانید که آیا لازم است این عمل را انجام دهید یا نه، می توانید همین حالا با مطب ایشان تماس بگیرید و یک نوبت معاینه رزرو کنید.

دکتر-خوب-برای-لابیاپلاستی-و-هودکتومی-همزمان

برای انجام عمل همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی در تهران شما هم می توانید از تخصص دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زیبایی در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

سوالات متداول

درباره جراحی همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی سوالات زیر به طور مکرر از خانم دکتر فرخی پور پرسیده می شود:

برای عمل لابیاپلاستی و هودکتومی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

شما می توانید به متخصص زنان مجرب در زمینه این عمل زیبایی مراجعه کنید. جراحان پلاستیک، جراحان زیبایی و اورولوژیستهایی که در این زمینه دوره های لازم را دیده اند هم این جراحی ها را انجام می دهند.

به جز لابیاپلاستی و جراحی هودکتومی، جراح زیبایی زنان چه عملهای دیگری انجام می دهند؟

جراح زیبایی زنان عمل های دیگری مثل عمل واژینوپلاستی، جراحی پرینورافی، ترمیم پارگی پرینه بعد از زایمان، عمل هایمنوپلاستی (عمل ترمیم بکارت)، عمل لابیاماژور پلاستی (کوچک کردن لابیاماژور)، …. را هم انجام می دهند.

اگر شما هم سوالی درباره عمل همزمان لابیاپلاستی و هودکتومی دارید، در بخش نظرات می توانید از ما بپرسید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *