درمان قطعی چین و چروک شکم

درمان قطعی چین و چروک شکم

چروک شکم بعد از زایمان طبیعی یا زایمان سزارین برای بسیاری از خانم ها اتفاق می افتد. قطعا چروک شدن پوست شکم بعد از زایمان برای هیچ خانمی خوشایند نیست. این مسئله روی اعتماد به نفس آنها در ارتباط با همسرشان تاثیر بدی دارد. اما خوشبختانه ترمیم پوست شکم بعد از زایمان کاملا امکانپذیر است. در این مقاله شما را با یکی از بهترین و موثرترین روشهای درمان ترک شکم بعد از زایمان یعنی کربوکسی تراپی آشنا می کنیم. جهت دسترسی راحت به مطالب این مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

چروک شکم بعد از زایمان

محل های ذخیره چربی در بدن  یعنی سینه، کمر، بازو، ران و شکم طی دوران بارداری با کاهش چربی مواجه می شوند. در این محل ها چین و چروک هایی ایجاد می شوند که زیبایی خانم ها را بعد از زایمان کاهش می دهند. به همین دلیل نیز خانم ها به فکر ترمیم پوست شکم بعد از زایمان خود هستند.

علل چروک شکم بعد از زایمان

علت اصلی ایجاد ترک شکم بعد از زایمان کاهش ذخیره چربی در ران، بازو، سینه و به خصوص شکم است. تغییرات هورمونی نیز علت دیگر ایجاد استریا یا ترک پوستی است. همچنین به خاطر بزرگ شدن شکم در حاملگی، پوست این قسمت کشیده می شود و بعد از زایمان ترک یا استریا روی این قسمت ها دیده می شود.

برای ترک شکم بعد از زایمان چه باید کرد؟

ترک های حاملگی به خودی خود و سریع از بین نمی روند. ممکن است چند ماه تا چند سال طول بکشد تا محو شوند. گاهی نیز اصلا از بین نمی روند و فقط با گذشت زمان کم رنگ تر می شوند.

  • درمان خانگی ترک شکم بعد از زایمان: استفاده از روشهای خانگی برای از بین بردن ترک شکم ماهها یا سالها طول می کشد و به تدریج ترکها از بین می روند. روشهای خانگی شامل استفاده از روغن ها، لوسیون، کرم های ضد ترک، ماسکها، مرطوب کننده، رژیم غذایی و غیره است.
  • درمان ترک شکم بعد از زایمان با لیزر: در این روش از لیزر برای از بین بردن ترک شکم استفاده می شود. لیزر درمانی می تواند برای همیشه استریاها را از بین ببرد. اما این روش، یک روش پر هزینه و گران برای رفع چروک شکم بعد از زایمان است.
  • درمان ترک های پوستی با کربوکسی تراپی: در این روش برای رفع چروک شکم بعد از زایمان از گاز طبیعی دی اکسید کربن استفاده می شود. این روش درمانی می تواند در حدود۷۰ درصد از چین و چروک های بعد از زایمان را از بین ببرد. در ادامه بیشتر با روش کربوکسی تراپی برای درمان ترک حاملگی آشنا می شوید.

درمان ترک شکم بعد از زایمان

شما نیز برای رفع چین و چروک های بعد از زایمان با کربوکسی تراپی می توانید از تخصص خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

کربوکسی تراپی برای رفع ترک های شکم بعد از زایمان

تزریق CO2 به محل ترک های شکم، باعث افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به پوست می شود. با رسیدن اکسیژن و مواد غذایی بیشتر به ترک ها، کلاژن سازی در این نواحی تحریک می شود و حالت شکنندگی که در الاستین و کلاژن این نواحی بود از بین می رود. با جوانسازی پوست این ناحیه، ترک ها از بین می روند.

مزایای کربوکسی تراپی ترک پوست

کربوکسی تراپی می تواند رنگ پوست را در محل چین و چروک های حاملگی بهبود ببخشد. دیگر مزایای رفع ترک شکم بعد از زایمان با کربوکسی تراپی عبارت است از:

  • درمان قطعی برای رفع ترک های حاملگی
  • ارزانتر و بهتر از لیزر درمانی و جراحی
  • ماندگاری طولانی
  • سرپایی
  • بدون عوارض جانبی
  • بدون برش و جای بخیه

در ضمن دوره نقاهت در درمان چروک شکم بعد از زایمان با کربوکسی تراپی کوتاه است و نیاز به استراحت ندارید. همان روز می توانید به کارهای عادی خود برگردید.

مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی در درمان چروک شکم بعد از زایمان

تا ۴ ساعت بعد از کربوکسی تراپی نباید پوست شکم خود را بشویید. همچنین نباید حمام بروید یا از استخر و جکوزی استفاده کنید.

عوارض کربوکسی تراپی برای ترک پوست

این روش درمانی بسیار کم خطر  و بدون عارضه خاصی است. به طور طبیعی کمی حس سوزش یا درد در محل تزریق گاز CO2 خواهید داشت که خیلی زود برطرف می شود.

ماندگاری کربوکسی تراپی برای رفع چروک شکم بعد از زایمان

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی برای فع ترک های شکم بعداز زایمان طولانی است. این ترک ها برگشت ندارند. مگر اینکه تغییر وزن ناگهانی را تجربه کنید.

هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست

هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست بعد از زایمان بستگی به تعداد جلسات، پزشک، محل درمان، شهر شما و میزان چین و چروک های بعد از زایمان دارد. بیشتر خانم ها مایلند همزمان با کربوکسی تراپی ترک حاملگی شکم عمل های زیبایی زنانه دیگری مثل لابیاپلاستی، پرینورافی، تنگ کردن واژن، روشن سازی واژن و جوان سازی واژن با کربوکسی تراپی را نیز انجام دهند. در این صورت به هزینه های شما اضافه خواهد شد.

هزینه کربوکسی تراپی ترک پوست

برای اطلاع از هزینه درمان چین و چروک های بعد از زایمان با کربوکسی تراپی و انجام معاینات لازم پیشنهاد می کنیم به مطب خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان مراجعه کنید. سایر عمل های زیبایی زنانه نیز در این مرکز با بهترین نتیجه و قیمت به مراجعین عزیز ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی برای درمان ترک شکم بعد از زایمان

برای درمان ترک شکم بعد از زایمان ابتدا باید معاینه شوید تا تعداد جلسات کربوکسی تراپی تعیین شود. تعداد جلسات به وضعیت بیمار و میزان ترک حاملگی بستگی دارد. ممکن است تا ۱۰ جلسه نیاز به کربوکسی تراپی داشته باشید.

در صورتی که سوالات دیگری درباره درمان چروک شدن پوست شکم بعد از زایمان با کربوکسی تراپی دارید، حتما در زیر این مقاله از ما بپرسید. برای دریافت جواب به همین صفحه برگردید.

۳/۵ - (۲۱ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *