مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن

پوست واژن با افزایش سن و تغییرات هورمونی ناشی از بارداری، زایمان و یائسگی دچار چین و چروک شده و زیبایی ظاهری خود را از دست می دهد. با از بین رفتن زیبایی و جوانی واژن، اعتماد به نفس جنسی خانمها کم می شود. روشهایی برای برطرف کردن این مشکل و جوانسازی دوباره واژن وجود دارد. یکی از بهترین روشهای جوانسازی واژن، کربوکسی تراپی است. در این روش از تزریق گاز دی‌اکسید کربن برای افزایش اکسیژن رسانی به پوست و جوان سازی واژن استفاده می شود. یک سوال مهم در مورد جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی این است که آیا تاثیر آن همیشگی است یا نه. در این مقاله علاوه بر نکات مهم کربوکسی تراپی واژن، به موضوع مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن نیز به طور خاص خواهیم پرداخت. برای دسترسی سریع به نکات این مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

 کربوکسی تراپی واژن چطور انجام می شود؟

پزشک به کمک دستگاه کربوکسی تراپی واژن، حجم مشخصی از گاز دی اکسید کربن را به بافت واژن تزریق می کند. برای تزریق گاز به بستری شدن نیازی ندارید و سرپایی این کار انجام می شود. بعد از تزریق نیز به بستری شدن نیازی ندارید. گاز دی اکسید کربن تزریق شده، اثرات زیر را در پوست واژن شما به دنبال دارد:

  • ایجاد مویرگهای جدید
  • افزایش خونرسانی به واژن
  • بهبود اکسیژن رسانی و تغذیه بافت واژن
  • افزایش متابولیسم ناحیه تحت درمان

همه این موارد به کلاژن سازی بیشتر و جوانسازی واژن کمک زیادی می کنند. تمام این اینها بدون خونریزی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. تاثیر گاز دی اکسید کربن حتی بعد از جلسه اول کربوکسی تراپی واژن قابل مشاهده است.

نحوه انجام کربوکسی تراپی واژن

مزایای کربوکسی تراپی واژن

شاید برای خیلی ها سوال باشد که کربوکسی تراپی چه کمکی به آنها می کند یا باید چه انتظاری از کربوکسی تراپی واژن داشته باشند. جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی به جز جوان سازی واژن مزایای دیگری نیز دارد. از جمله مزایایی که برای کربوکسی تراپی واژن می توان به آن اشاره کرد، عبارت است از:

  • بازگرداندن جذابیت جنسی و زیبایی زنانه شما
  • افزایش اعتماد به نفس خانمها موقع برقراری رابطه
  • افزایش میل جنسی و ارگاسم در خانمها
  • روشن سازی واژن با کربوکسی تراپی
  • رفع افتادگی واژن
  • افزایش حالت کشسانی و نرمی پوست واژن
  • درمان و ترمیم زخمهای این ناحیه

 سرپایی، بدون خونریزی، رفع چروکهای لابیاهای بیرونی واژن، کوتاه بودن مدت زمان جلسات و  اثر بخشی فوق العاده کربوکسی تراپی نسبت به روشهای دیگر جوانسازی از دیگر مزایای جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی است.

اگر مایل به انجام کربوکسی تراپی واژن هستید، می توانید به خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت می توانید با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

کربوکسی تراپی واژن چه عوارضی دارد؟

این روش جوانسازی بدون عوارض است. زیرا جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی یک روش کاملا طبیعی است. در کربوکسی تراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود که ماده ای طبیعی است و در بدن ما وجود دارد. گاهی ممکن است بعد از کربوکسی تراپی، پوست واژن ملتهب شود. نگران این مسئله نباشید چون این التهاب برای پوستهای حساس طبیعی است و به‌سرعت از بین خواهد رفت.

دوره نقاهت کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است. در نتیجه شما می توانید سریعا بعد از جلسات درمانی خود به زندگی عادیتان برگردید. هرچند کربوکسی تراپی واژن دوره نقاهت نیازی ندارد، اما برای حفظ و افزایش ماندگاری کربوکسی تراپی برخی از مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی واژن را باید رعایت کنید.

دوره نقاهت کربوکسی تراپی واژن

مراقبتهای بعد از جوان‌سازی واژن با کربوکسی تراپی

بعد از هر جلسه کربوکسی تراپی بهتر است به حالت خوابیده قرار بگیرید و استراحت کنید. نباید در آن روز شنا کنید یا ورزشهای سنگین انجام دهید. همچنین:

  • در معرض هوای تازه بودن ناحیه تحت درمان
  • نوشیدن مایعات سرد پس از عمل

بعد از هر جلسه کربوکسی تراپی می تواند به اثربخشی بهتر و مدت ماندگاری کربوکسی تراپی کمک کند. این مراقبتها را بعد از کربوکسی تراپی واژن جدی گرفته و آنها را رعایت کنید.

کربوکسی تراپی واژن دردناک است؟

کربوکسی تراپی واژن درد ندارد. تنها درد آن مربوط به ورود سوزن برای تزریق گاز دی اکسید کربن به واژن است. بعد از کربوکسی تراپی هیچ احساس دردی نخواهید داشت. فقط ممکن است ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بعد از تزریق، در محل ورود سوزن کمی احساس گرما کنید.

کربوکسی تراپی واژن چند جلسه است؟

برای دیدن نتیجه کربوکسی تراپی باید کمی صبور باشید. شما به تکرار جلسات درمانی خود نیاز دارید. عموما تعداد جلسات کربوکسی تراپی ۳ تا ۱۰ جلسه است. اما در واقع تعیین این که باید در چند جلسه کربوکسی تراپی را انجام دهید، به موارد مختلفی بستگی دارد. مثلا تعداد جلسات کربوکسی تراپی واژن بسته به این است که بدن فرد در چند جلسه به درمان جواب بدهد. این مسئله در زنان مختلف متفاوت است. موارد زیر بر میزان اثربخشی کربوکسی تراپی تاثیرگذار است:

  • ژنتیک
  • وضعیت سلامتی فرد و سوابق بیماریهای او
  •  سن فرد: مثلا در افراد بالای ۵۵ سال، درمان کندتر و طولانی تر است.

ممکن است کربوکسی تراپی واژن را به تنهایی انجام دهید اما ممکن است آنرا بعد از تزریق بوتاکس به واژن انجام دهید. در این صورت میزان اثربخشی هر دو روش درمانی (بوتاکس و کربوکسی تراپی) بیشتر می شود.

فاصله بین جلسات کربوکسی تراپی واژن

فاصله بین جلسات کربوکسی تراپی واژن را پزشک متخصص تعیین می کند. این فواصل به تشخیص پزشک شما متغییر و از ۱-۴ هفته است. اما معمولا فواصل درمان ۱-۲ هفته است و باید جلسه بعدی را تکرار کنید. هر جلسه کربوکسی تراپی واژن بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.

فاصله بین جلسات کربوکسی تراپی واژن

اگر مایل به انجام کربوکسی تراپی واژن هستید، می توانید برای اطلاع از هزینه کربوکسی تراپی واژن در تهران و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان به خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت می توانید با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

ماندگاری کربوکسی تراپی چقدر است؟

ماندگاری تاثیر جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی حدود ۶ ماه یا بیشتر است. در واقع مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن در افراد مختلف متفاوت است. زیرا ماندگاری کربوکسی تراپی به موارد بستگی دارد:

  • رعایت مراقبتهای بعد از کربوکسی تراپی واژن
  • پیروی از یک رژیم غذایی سالم
  • مصرف مکمل های غذایی مناسب
  • ورزش منظم
  • مهارت پزشکی که کربوکسی تراپی را انجام می دهد.
  • تکرار درمان دوره ای به صورت سالیانه

با داشتن سبک زندگی سالم و دو بار درمان سالانه بعد از کربوکسی تراپی اولیه می توانید مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن را تا سالها حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: درمان قطعی چین و چروک شکم

هزینه کربوکسی تراپی واژن

هزینه ثابتی برای کربوکسی تراپی وجود ندارد. زیرا هزینه آن بستگی به موارد مختلفی مثل تعداد جلسات،  اندازه ناحیه تحت درمان، پزشک، محل انجام کربوکسی تراپی، همراه بودن کربوکسی تراپی با تزریق بوتاکس یا پلاسماتراپی واژن، شهر و غیره دارد. بعد از معاینه، پزشک می تواند هزینه کربوکسی تراپی واژن را تعیین کند.

سخن پایانی

کربوکسی تراپی برای جوانسازی و روشن سازی واژن انجام می شود. کربوکسی تراپی یک درمان سرپایی، بدون عارضه و بدون دوره نقاهت است. از مزایای آن می توان به رفع چروک واژن، جذابیت جنسی، افزایش لذت جنسی و غیر اشاره کرد. برای افزایش ماندگاری کربوکسی تراپی واژن باید سبک زندگی سالمی داشته باشید  و دوره های سالانه درمان را انجام دهید. برای تعیین تعداد جلسات و هزینه کربوکسی تراپی واژن باید اول معاینه شوید. تعداد جلسات درمان و هزینه آن برای افراد مختلف فرق می کند که به دلایل آن در بالا اشاره شد.

درصورتی که سوال دیگری در مورد مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن دارید، از طریق گذاشتن نظرات در این مقاله می توانید آن را با ما مطرح کنید. به سوالات شما در همین صفحه پاسخ می دهیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *