درمان سریع و موثر واژینیسموس با بوتاکس در تهران

درمان-واژینیسموس-با-بوتاکس-در-تهران1

واژینیسموس بیماری است که در آن خانم ها هنگام تلاش برای نفوذ آلت تناسلی، انگشت، تامپون یا ابزارهای معاینه لگن دچار انقباض غیر ارادی عضلات پرینه و یک سوم ابتدایی کانال واژن می شوند.
این افراد نمی توانند زندگی جنسی عادی داشته باشند. اگر شما هم بخاطر واژینیسموس ازدواج تان به خطر افتاده و به دنبال روش درمان فوری واژینیسموس هستید، این مقاله را حتما بخوانید.
دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان در این مقاله به یکی از موثرترین روشهای درمان واژینیسموس یعنی بوتاکس واژن پرداخته اند. برای دسترسی سریع به تیترهای مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

درمان واژینیسموس با بوتاکس در تهران

بر اساس آزمایشهای بالینی تزریق سم بوتولینوم یا همان بوتاکس به واژن یک گزینه درمانی مؤثر برای بیماران مبتلا به واژینیسموس است. با این روش بیش از ۹۵% مبتلایان به این عارضه با هر شدت و نوعی که باشد (واژینیسموس اولیه و ثانویه) درمان می شوند.

عملکرد بوتاکس واژن مثل بوتاکس خط اخم است و باعث می شود عضلات واژن به طور موقتی فلج شده و نتوانند موقع دخول منقبض شوند.

در بعضی افراد لازم است بعد از بوتاکس واژن برای مدت نیز تمرین با دیلاتور واژن انجام شود. برای انجام بوتاکس واژن در تهران خانم ها باید به متخصص زنان مراجعه کنند.

نحوه درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس

درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس در ۵ دقیقه انجام می شود. برای این کار بیحسی موضعی دریافت می کنید و بوتاکس رقیق شده با سالین با استفاده از سرنگ انسولین به داخل، بالا و پایین عضله بولبوسپونژیوز راست و چپ؛ نواحی زیر مخاطی لترال داخلی و پرینه تزریق می شود.

طبق منابع معتبر پزشکی بوتاکس با مهار استیل کولین باعث کاهش اسپاسم، درد و حساسیت واژن می شود. بنابراین می توانید بعد از تزریق، یک دخول کامل و بدون درد را تجربه کنید.

تعداد جلسات درمان

درمان واژینیسموس با بوتاکس در یک جلسه انجام می شود. بعد از دفع بوتاکس از بدن اگر هنوز کمی احساس ناراحتی موقع دخول دارید می توانید یک تزریق دیگر انجام دهید. اما معمولا با همان یک جلسه مشکل بیمار حل می شود.

درمان-واژینیسموس-با-بوتاکس

شما هم می توانید برای درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس در تهران، از تخصص خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس حاصل فرمایید.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس واژن

به گفته دکتر فرخی پور، بعد از بوتاکس واژن می توانید به کارهای روزانه خود برگردید و نیازی به استراحت در منزل ندارید. اما توصیه های زیر را باید رعایت کنید:

  • تا ۲۴ ساعت کارهای سنگین نکنید و به واژن فشار نیاورید.
  • زمانی برای نزدیکی اقدام کنید که پزشکتان اجازه داده و از لحاظ جسمی و روحی خودتان و همسرتان آماده هستید.
  • بعد از بوتاکس واژن محدودیتی برای دوش گرفتن یا نشستن در وان ندارید.
  • اگر دارویی برایتان تجویز شده، مثل داروهای مسکن طبق دستور پزشک مصرف کنید.
  • تا زمانی که پزشکتان گفته نباید رابطه جنسی داشته باشید یا از دوش واژینال و تامپون استفاده کنید.

اگر پزشکتان توصیه های دیگری هم به شما کرده، حتما آنها را به دقت رعایت نمایید و برای ویزیت بعدی حتما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: درمان واژینیسموس با آر اف

بهبود-رابطه-زناشویی-با-درمان-واژینیسموس

نتایج و ماندگاری بوتاکس برای درمان واژینیسموس

بعد از تزریق بوتاکس از چند روز تا دو هفته طول می کشد تا بوتاکس اثر خود را نشان دهد. بعد از ۳ تا ۴ ماه به طور طبیعی بوتاکس جذب شده و تاثیر آن از بین می رود. اما عضلات یاد گرفته اند که دیگر موقع دخول منقبض نشوند و به همین علت تاثیر درمان دائمی است.

عوارض بوتاکس واژن

در اکثر زنانی که درمان واژینیسموس با بوتاکس را انجام می دهند، هیچ عارضه جانبی خاصی جز یبوست موقت گزارش نشده است.

اما مطالعات نشان می دهند که در افرادی که به مراکز تخصصی درمان واژینیسموس مراجعه نمی کنند، به دلیل عدم مهارت پزشک احتمال بروز بی اختیاری استرسی ادرار و یا مدفوع هست که البته درصد آن زیاد نبوده و ۴.۸% است.

مزایای درمان واژینیسموس با بوتاکس

بوتاکس واژن یک روش غیرجراحی است که می توانید آن را در مطب متخصص زنان مجرب در این زمینه انجام دهید. درمان با این روش بدون برش، درد و عارضه است. از دیگر مزایای این روش عبارتند از:

  • دائمی بودن ماندگاری بوتاکس در ناحیه تناسلی بانوان
  • درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس حتی برای شدیدترین گریدهای واژینیسموس
  • واژینیسموس های که با روشهای دیگر درمان نشده اند با این روش درمان می شوند.
  • یک درمان سرپایی
  • دوره نقاهت کوتاه
  • درمان کامل درد و اسپاسم زیر شکم حین نزدیکی
  • بهبود رابطه جنسی بدون دخول با فشار زیاد

همچنین بعد از درمان با این روش می توانید شاهد افزایش اعتمادبنفس موقع نزدیکی، ارگاسم و امکان دخول کامل و بدون درد باشید.

درمان-قطعی-واژینیسموس

شما هم می توانید برای درمان قطعی واژینیسموس با بوتاکس در تهران، از تخصص خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان در این زمینه بهره مند شوید. جهت رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

خلاصه نکات مهم

درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس یک روش جدید برای درمان این عارضه است که مانع قفل شدن واژن حین رابطه یا دخول هر چیزی به واژن می شود.

درمان با این روش در یک جلسه، بدون درد و خونریزی است و حداکثر بعد از دو سه هفته می توانید نتایج موثر آن را ببینید. لازم به ذکر است که درمان با این روش دائمی است.

سوالات متداول

واژینیسموس هر علتی داشته باشد آیا می توانم با بوتاکس آن را درمان کنم؟

بله. فرقی نمی کند علت واژینیسموس مربوط به ترس از نزدیکی، تربیت غلط، سابقه آزار جنسی، … باشد یا دلایل پزشکی مثل سرطان، التهاب لگن یا آتروفی واژن، درمان با تزریق بوتاکس می تواند آن را درمان کند.

فاکتور هزینه درمان  واژینیسموس با بوتاکس شامل چه مواردی است؟

مبلغی که برای بوتاکس واژن می پردازید، بسته به موارد زیر متغییر است و شامل مهارت پزشک، تزریق بیحسی موضعی، مقدار و برند بوتاکس و وسائل مصرفی می شود.

اگر شما هم سوالی درباره بوتاکس واژن دارید، در بخش نظرات می توانید آن را بپرسید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *