بهترین متخصص زنان برای درمان عفونت واژن

بهترین متخصص زنان برای درمان عفونت واژن

اغلب زنان برای یکبار هم که شده در طول زندگی خود، به عفونت واژن مبتلا می‌شوند. عفونت‌های واژینال، اگر به موقع تحت درمان قرار بگیرند، مشکلی برای فرد ندارند. اما در صورت تشخیص نادرست و یا راهکار درمانی غلط، ممکن است خطراتی برای فرد به همراه داشته باشد. بنابراین انتخاب بهترین متخصص زنان برای درمان عفونت اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به موضوع عفونت واژن, علائم و علل آن می‌پردازیم. همچنین به شما خواهیم گفت که چرا انتخاب بهترین متخصص زنان برای درمان عفونت مهم است؟ برای دسترسی آسان به مطالب مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

عفونت واژن و انواع آن

معمولا عفونت‌های واژن در سه دسته قارچی، انگلی و باکتریایی طبقه بندی می‌شوند. با توجه به نوع عفونت، روش ‌های درمانی متفاوتی برای هریک از این عفونت‌ها در نظر گرفته می‌شود. ترشحات واژن، سوزش و خارش واژن از متداول‌ترین علائم عفونت واژن هستند. برخی از مهمترین علائم عفونت واژن عبارتند از:

  • سوزش و خارش واژن
  • احساس درد و ناراحتی واژن در هنگام ادرار
  • احساس سوزش واژن در هنگام مقاربت
  • خونریزی واژینال یا لکه بینی
  • تغییر رنگ و مقدار ترشحات واژن

علت عفونت واژن در زنان چیست؟

عفونت واژن در زنان معمولا به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. برخی از علل عفونت واژن عبارتند از:

  • عفونت های باکتریایی (رشد بیش از حد با کتری‌ها، می‌تواند منجر به عفونت رحم شود.)
  • عفونت های قارچی (مصرف برخی از آنتی بیوتیک‌ها، می‌تواند عفونت‌های مخمر واژن را افزایش دهد.)
  • عفونت های انگلی
  • ضعف سیستم ایمنی
  • آتروفی واژن: آتروفی واژن معمولا بعد از یائسگی رخ می‌دهد و باعث خشکی، عفونت، التهاب واژن و لکه بینی در یائسگی خواهد شد.
  • عدم رعایت بهداشت فردی
  • استفاده از لباس زیرهای تنگ و چسبنده

علت عفونت واژن در زنان

اگر شما هم به صورت مکرر به عفونت‌های واژن مبتلا هستید، برای تشخیص درست و بهترین روش درمانی بهتر است از تجربه و تخصص خانم دکتر صفورا فرخی پور، متخصص و جراح زنان و زایمان بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

درمان عفونت واژن

با توجه به شرایط بیمار، معمولا درمان‌های مختلفی برای عفونت واژن در نظر گرفته می‌شود. برخی از مهمترین راهکارهای درمانی عفونت واژن عبارتند از:

  • درمان‌های دارویی (قرص مترونیدازول، کرم یا ژل)
  • درمان عفونت واژن با لیزر
  • پلاسماتراپی واژن

پلاسما تراپی واژن چیست؟

پلاسماتراپی به عنوان یکی از جدیدترین و موثرترین درمان عفونت واژن در نظر گرفته می‌شود. پلاسما تراپی با ایجاد تغییراتی در بافت عمقی واژن، موجب بهبود کلاژن سازی شده و به درمان قطعی واژن کمک زیادی خواهد کرد. این روش خاصیت میکروب کشی بالایی دارد و علاوه بر جوان سازی واژن، برای درمان عفونت واژن مورد تایید بسیاری از پزشکان است.

مزایای پلاسما تراپی

پلاسما تراپی یک روش غیرتهاجی بدون بخیه و جای زخم است و هیچگونه عارضه ای برای فرد نخواهد داشت. از برخی از مهمترین مزایای پلاسما تراپی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

مدت درمان و ماندگاری پلاسما تراپی با توجه به شرایط مختلفی در نظر گرفته می‌شود. معمولا ۳ تا ۵ جلسه برای درمان عفونت واژن با پلاسما تراپی، لازم است و ماندگاری این روش درمانی به نوع دستگاه انتخاب شده یا تخصص دکتر بستگی خواهد داشت. پلاسما تراپی معمولا هیچ عوارضی برای افراد نخواهد داشت و برای انجام آن بهتر است بهترین متخصص زنان را انتخاب کنید.

مزایای پلاسما تراپی

برای اطلاع از هزینه پلاسما تراپی و تعداد جلسات مورد نیاز، می‌توانید به مطب خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا حتی رزرو نوبت قبلی می‌توانید با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

برای درمان عفونت واژن به کدام متخصص زنان مراجعه کنیم؟

انتخاب پزشک در درمان عفونت واژن، تاثیر مهمی دارد. هرچه انتخاب پزشک متخصص، با آگاهی و دقت بالایی انجام شود، به مراتب تشخیص بیماری راحت‌تر خواهد شد. اگر به عفونت واژن مبتلا هستید، مراجعه به بهترین متخصص زنان برای درمان عفونت اهمیت زیادی دارد. داروها به طور معمول می‌توانند عفونت واژن را درمان کنند. اما اگر به عفونت‌های مکرر یا بیش از چند بار در طول یکسال مبتلا شوید، ممکن است به یک دوره درمان طولانی‌تر نیاز داشته باشید.
اگر ساکن تهران هستید، پیشنهاد ما به شما این است که به مطب دکتر صفورا فرخی مراجعه کنید. معمولا درمان عفونت به شرایط بیمار و نوع عفونت آن بستگی دارد. تشخیص این نکته بسیار مهم است که بیمار با کدام راهکارهای درمان می‌تواند درمان شود. یکی از بهترین و جدید ترین روش های درمانی عفونت واژن، پلاسما تراپی واژن است که معمولا امروز کاربرد زیادی دارد. با مراجعه به بهترین متخصص زنان برای درمان عفونت، دیگر لازم نیست نگران تشخیص نادرست و یا حتی راهکارهای درمانی غلط باشید.

اگر ابهام و یا سوالی در مورد عفونت واژن با پلاسما تراپی دارید، از بخش نظرات در زیر این مقاله آن را با ما در میان بگذارید.

۳.۲/۵ - (۶ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *