متخصص زنان خوب در خیابان شریعتی تهران

خانم دکتر صفورا فرخی پور

انتخاب پزشک خوب برای درمان بیماری ها همیشه اولین دغدغه بیمار در مواجهه با بیماری است. در بیماری های زنان نیز خانمها همین دغدغه را دارند. حتی وقتی صحبت از بارداری به میان می آید، انتخاب یک دکتر خوب زنان بسیار مهمتر و سخت تر می شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت که یک پزشک خوب زنان چه ویژگی هایی باید داشته باشد و بر چه اساسی می توانید بهترین دکتر زنان را از بین سایر متخصصان انتخاب کنید. جهت دسترسی به بخشهای مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

برای چه مواردی باید به دکتر متخصص زنان مراجعه کرد؟

پیش از هر چیز باید بدانید چه موقعی به دکتر متخصص زنان نیاز دارید. خیلی از افراد دنبال یک متخصص زنان خوب در شمال تهران و یا اطراف خیابان شریعتی می گردند. گاهی اوقات تشخیص اینکه برای مشکل خود باید به چه پزشک متخصصی مراجعه کنیم، سخت است. دانستن حوزه تخصصی پزشک می تواند به ما در انتخاب نوع متخصص کمک کند. برای موارد زیر باید به متخصص زنان مراجعه کرد:

بیشتر بخوانید: اندازه کیست تخمدان بدخیم و خوش خیم

مراجعه به دکتر متخصص زنان

اگر شما هم به یک دکتر خوب زنان در شمال تهران نیاز دارید، به شما خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی را پیشنهاد می کنیم. ایشان دارای سالها تجربه در زمینه انواع جراحی های زنان و جراحی های مختلف زیبایی واژن هستند. برای رزرو وقت می توانید با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس حاصل فرمایید.

بهترین متخصص زنان چه ویژگی هایی دارد؟

یک دکتر خوب متخصص زنان باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • متعهد و مسئولیت‌پذیر باشد.
  • رفتار دوستانه و ملایم با بیمار داشته باشد و در او احساس راحتی ایجاد کند.
  • اسرار پزشکی بیمار را حفظ کند و بدون اجازه در اختیار دیگران قرار ندهد.

پزشک رازدار

  • اطلاعات پزشک و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می دهد، به روز باشند. این مسئله در نتیجه درمان تاثیرگذار است.
  • اعتبار و خوشنامی متخصص
  • کوتاهی نکردن در انجام معاینات مورد نیاز بیمار
  • در دسترس بودن در موارد اورژانسی

مهارت های یک متخصص زنان خوب

یک دکتر خوب زنان در کار خود باید دارای مهارت های زیر باشد:

  • درست و به موقع بیماری شما را تشخیص دهد.
  • توانایی تصمیم گیری سریع و درست را درباره روش جراحی شما داشته باشد.
  • به بهترین شکل ممکن عمل جراحی تان را انجام دهد.
  • روی وضعیت بهبودی شما بعد از عمل نظارت داشته باشد.
  • درباره مراقبت های بعد از عمل به شما توصیه های لازم را ارائه دهد.
  • مهارت ارتباطی خوبی داشته باشد.

برقراری ارتباط خوب با بیمار

معیارهای انتخاب بهترین دکتر متخصص زنان

اگر شما هم بدنبال متخصص زنان در اطراف محل زندگی خود بوده اید، هنگام مراجعه به ساختمانهای پزشکی یا با جستجو در اینترنت با متخصصان زیادی مواجه می شوید. اما چطور می توانید از بین پزشکان متعدد یک دکتر زنان خوب برای خودتان انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین پزشک زنان معیارهای زیر می تواند به شما کمک زیادی کند:

  • از بیماران قبلی در مورد توانایی و مهارت پزشک مورد نظرتان سوال کنید تا مطمئن شوید که خطای پزشکی یا رفتاری (از قبیل زیر میزی، رفتار نامناسب با بیمار و …) در پرونده او وجود ندارد.
  • با بررسی اعتبار مدارک پزشکی و بوردهای تخصصی پزشک می توانید از معتبر بودن و کفایت پزشک مطلع شوید. اغلب پزشکانی که در بیمارستان های بزرگ و معتبر کار می کنند، از این لحاظ مطمئن هستند.
  • احساس راحتی شما با پزشک بسیار مهم است. اگر با متخصص مرد احساس راحتی نمی‌کنید، حتما به سراغ متخصصان زن بروید.
  • متخصصی را انتخاب کنید که به راحتی در دسترس شما باشد. یعنی با محل سکونت شما فاصله زیادی نداشته باشد، به خصوص در مورد بارداری و زایمان. همچنین برای تماس‌های اورژانسی در دسترس باشد.
  • متخصصی را انتخاب کنید که بتوانید از مطب او به راحتی نوبت ویزیت بگیرید. همچنین در مواردی که به ویزیت بدون وقت قبلی نیاز دارید شما را معاینه کند.

در دسترس بودن پزشک

  • بهترین دکتر زنان کسی است که بتواند برای معاینات شما و حرف هایی که می زنید وقت بگذارد. این مسئله در تشخیص درست بیماری و آرام کردن بیمار اهمیت زیادی دارد.

معرفی دکتر زنان خوب در خیابان شریعتی

همانطور که گفتیم یکی از ملاک های مهم انتخاب یک دکتر خوب زنان، در دسترس بودن مطب پزشک است. اگر ساکن خیابان شریعتی یا خیابانهای اطراف هستید و یا دنبال یک دکتر خوب زنان در شمال تهران می گردید، ما به شما خانم دکتر صفورا فرخی پور را پیشنهاد می کنیم. دکتر فرخی پور بهترین پزشک متخصص زنان در خیابان شریعتی تهران هستند که برای جراحی زنان، زایمان و نازایی می توانید به ایشان مراجعه کنید.

خانم دکتر صفورا فرخی پور

برای مراجعه به یک دکتر خوب متخصص زنان در شمال تهران می توانید به مطب خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی مراجعه کنید. خانم دکتر فرخی پور دارای سالها تجربه در زمینه انواع جراحی های زنان و جراحی های مختلف زیبایی واژن هستند. شما می توانید برای دریافت نوبت با شماره ۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار درباره دکتر خوب زنان در شمال تهران

یک دکتر خوب متخصص زنان و زایمان در خیابان شریعتی یا میرداماد به من معرفی کنید؟
خانم دکتر صفورا فرخی پور دارای بورد تخصصی و فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی کرمانشاه هستند. برای مشاوره و مراقبت های پیش از بارداری و دوران بارداری می توانید از ایشان مشاوره بگیرید.

از چه سنی باید پیش دکتر متخصص زنان رفت؟
خانم ها از زمان شروع سن بلوغ به بعد با دکتر زنان سر و کار خواهند داشت. حتی بعد از یائسگی هم برای انجام تست ها و غربالگری های مورد نیاز باید به یک پزشک خوب متخصص زنان مراجعه کنید.

چند وقت یک بار باید توسط دکتر زنان معاینه شوم؟
موقع بروز علائم بیماری در پستان یا دستگاه تناسلی خود باید سریعا به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. بدون بروز علائم نیز به دختران و زنان توصیه می شود برای پیشگیری و تشخیص به موقع بیمار ها چکاپ سالیانه داشته باشند.

برای یائسگی نیازی هست به دکتر زنان مراجعه کنم؟
بله، برای کاهش عوارض دوران یائسگی به مشاوره و مراقبت های دوران یائسگی نیاز دارید و باید به دکتر زنان مراجعه کنید. اگر دنبال یک دکتر خوب زنان در شمال تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به مطب خانم دکتر صفورا فرخی پور سر بزنید.

سخن پایانی

همه زنان از زمان بلوغ تا آخر عمر به دکتر متخصص زنان نیاز خواهند داشت. متخصص زنان می تواند در موارد مرتبط با بارداری، جراحی ها و بیماری های زنان، زایمان، جراحی های زیبایی واژن، تشخیص سرطان های دستگاه تناسلی زنان به شما مشاوره دهد. در این مقاله به ویژگی های یک دکتر خوب زنان و نیز به ملاک های انتخاب بهترین دکتر متخصص زنان اشاره شد.

امیدواریم در این مقاله به سوالات شما در مورد چگونگی انتخاب یک دکتر خوب متخصص زنان در شمال تهران پاسخ داده باشیم. در صورت داشتن سوالات دیگر درباره این موضوع می توانید آن را از بخش نظرات زیر این مقاله مطرح کنید. ما به سوالات شما در همین صفحه پاسخ خواهیم داد.

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *