عمل لابیاپلاستی چه مزایایی دارد؟

مزایای لابیاپلاستی

عمل زیبایی واژن، به منظور کوچک شدن و متقارن شدن لابیاهای مینورهای خیلی بزرگ و نامتقارن انجام می شود. این جراحی هرچند به عنوان یک عمل زیبایی در نظر گرفته می شود، اما در بسیاری موارد انجام این جراحی به سلامت واژن زنان کمک می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای عمل زیبایی واژن آشنا کنیم. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

فواید عمل زیبایی واژن

به گفته خانم دکتر صفورا فرخی پور، جراح زیبایی زنان، مزایای عمل لابیاپلاستی عبارت است از:

برای زیباسازی واژن

بیشتر خانم ها با ظاهر شل و آویزان لابیاهایی که از لابیاهای ماژور بیرون می زند، مشکل دارند. این افراد از ظاهر واژن خود ناراضی هستند و بعضی از آنها حتی می ترسند ازدواج کنند. با عمل لابیاپلاستی قسمتهای اضافی و آویزان لابیاها برداشته می شود و اگر اندازه یکی از لابیاها بزرگتر از دیگری باشد، آنرا اصلاح می کنیم.
بعد از عمل لابیا، فرم واژن زیبا شده و اعتماد بنفس تان بیشتر می شود. فقط اگر زیر ۱۸ سال دارید، چون لابیاها هنوز در حال رشد هستند، نمی توانید این جراحی را انجام دهید. چون نتیجه عمل تان بهم می خورد.

درمان عفونت مکرر واژن

بزرگی لابیاها چین و چروک های زیادی ایجاد می کند که اجازه خروج ترشحات از واژن را به طور کامل نمی دهد. بنابراین بسیاری از میکروبها نمی توانند از واژن خارج شوند و باعث ایجاد عفونت های مکرر واژن می شوند. بعد از لابیاپلاستی، خروج ترشحات عادی شده و با دفع میکروبها سلامتی به واژن بر می گردد.

رفع بوی بد واژن

به خاطر عفونت واژن و خارج نشدن ترشحات واژن و همینطور زیاد بودن چروک لابیاها و تمیز نشدن آنها بسیاری از خانم ها از بوی بد واژن شان شاکی هستند. با برداشته شدن قسمت اضافه ی لابیاها، چروکها از بین می رود و می توانید بهداشت واژن را رعایت کنید و از شر بوی بد واژن تان خلاص شوید.

اگر شما هم قصد انجام عمل لابیاپلاستی را دارید، می توانید به مطب خانم دکتر فرخی پور، جراح و متخصص زیبایی زنان در این زمینه مراجعه کنید. ایشان با سالها تجربه در زمینه انجام عملهای زیبایی شما را در داشتن واژنی زیباتر یاری می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لابیاپلاستی و رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

رفع ناراحتی های واژن

بسیاری از خانم هایی که لابیاهای بزرگی دارند، بدلیل زیاد ساییده شدن لابیاها بهم موقع پوشیدن بعضی لباسها یا انجام دادن بعضی از کارها، در ناحیه تناسلی دچار احساس درد، فشار، خارش و سوزش می شوند. بعد از عمل لابیاپلاستی این علائم به کلی از بین می روند.

هرچه دوست دارید، بپوشید!

بانوانی که لابیامینورهای بزرگی دارند، موقع پوشیدن مایوی شنا یا لباس های تنگ دیگر، به واژن شان فشار می آید و احساس درد و ناراحتی می کنند. به علاوه، لباس های چسبان در ناحیه واژن خوش فرم نمی ایستد و باعث خجالت و احساس ناراحتی شان می شود.
بعد از برداشتن قسمتهای اضافی لابیاها، شما هم می توانید شلوارها و لباس های زیر تنگ یا هر نوع بیکینی و مایویی که دوست دارید، بپوشید، بدون اینکه احساس شرم و نازیبایی کنید.

فواید عمل زیبایی واژن

ورزش کردن راحت تر

بسیاری از خانم ها با شکایت از احساس درد و سوزش واژن موقع پیاده روی، دوچرخه سواری و فعالیت هایی که به واژن فشار می آورد، اقدام به عمل لابیا می کنند. بعد از انجام این جراحی و پایان دوره نقاهت تان، می توانید هر ورزشی که دوست دارید، بدون احساس درد و ناراحتی انجام دهید.
این یکی از فواید عمل لابیاپلاستی است که بسیار مورد توجه دختر خانم هایی است که ورزشکار حرفه ای هستند و بزرگی لابیاها موقع ورزش آنها را آزار می دهد.

اصلاح مسیر ادرار

بزرگی لابیاها در بعضی از خانم ها باعث انحراف مسیر ادرار می شود. این مسئله بهداشت و سلامت واژن را به خطر می اندازد. بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی، مسیر ادرار عادی شده و ترشحات آن باعث بروز عفونت، آلودگی و بوی بد واژن نمی شود.

روشن تر شدن واژن

چروک لابیاهای مینور، ظاهر آن را تیره تر نشان می دهد. برداشتن چین های اضافی باعث روشن سازی واژن (لابیاهای مینور)، زیباتر شدن واژن و افزایش اعتمادبنفس شما می شود.

بهبود روابط جنسی

لابیاهای بزرگ موقع دخول بیش از حد در معرض اصطکاک قرار می گیرند، به همین دلیل خانم ها دچار درد و سوزش موقع نزدیکی شده و از مقاربت شان لذت نمی برند. به مرور این بانوان دچار بی میلی جنسی هم می شوند. یکی از مزایای عمل زیبایی واژن کاهش درد موقع نزدیکی، بهبود ارگاسم و افزایش میل جنسی خانم ها است.

برای داشتن بهترین تجربه از عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی، شما هم می توانید به مطب خانم دکتر فرخی پور، جراح و متخصص زیبایی زنان در این زمینه مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

روابط جنسی بعد از لابیاپلاستی

یک نکته مهم درباره عمل لابیاپلاستی

لابیاها فرم های مختلفی دارند و هر لابیایی با تکنیک خاصی باید برش بخورد. برای اینکه از مزایای لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی که به آن اشاره کردیم، بهره مند شوید حتما به جراح زیبایی زنانی مراجعه کنید که تجربه های موفق و زیادی در این زمینه دارد.
چنین جراحی، با فرم واژن کاملا آشنایی دارد و بر اساس تجربه جراحی هایی که داشته، می داند که هر نوع لابیایی با چه تکنیکی باید برش بخورد تا به فرم دلخواهتان دست پیدا کنید. اگر از نتیجه عمل تان راضی نباشید، مجبورید جراحی های ترمیمی که سنگین تر و پرهزینه تر از عمل اول تان هستند را انجام دهید.

اگر شما هم سوالی درباره عمل زیبایی واژن دارید، می توانید سوالات خود را در بخش نظرات این مقاله برای ما بفرستید.

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *