داروی ahcc چقدر در درمان زگیل تناسلی موثر است؟

درمان-زگیل-تناسلی-با-قرص-AHCC

حدود ۱۰ درصد از بانوان دچار عفونت های پایدار HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) می شوند که بیش از ۲ سال طول می کشند. باقی ماندن عفونت تیپهای پر خطر این ویروس (تیپهای ۱۶، ۱۸، ۳۱، ۳۳، ۳۵، ۳۹، ۴۵، ۵۱، ۵۲، ۵۶، ۵۸، ۵۹، ۶۸ و ۶۹) خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را در زنان افزایش می دهد.
یکی از راههای درمان این عفونت های پایدار، مصرف برخی از داروهای خوراکی است که ایمنی سیستم بدن را افزایش می دهند. قرص ahcc یک داروی مهم در درمان hpv است که در این مقاله با آن آشنا می شوید. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

درمان زگیل تناسلی با قرص AHCC

به گفته دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان، هیچ روش قطعی برای درمان عفونت اچ پی وی وجود ندارد. تنها روش قطعی برای درمان hpv و جلوگیری از عود زگیل ها، پاک شدن این ویروس از بدن به کمک سیستم ایمنی است. تمام روشهایی که پزشک برای درمان ویروس اچ پی وی استفاده می کند، در اصل کمک به بدن برای مقابله با ویروس است. در این میان قرص AHCC یکی از داروهای ثابت شده در درمان بیماری زگیل تناسلی می باشد.
AHCC یک داروی خوراکی درمان زگیل تناسلی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. این دارو از عصاره یک قارچ ژاپنی گرانقیمت به نام «کینو کو» یا «شیتاکه» ( shiitake) گرفته می شود.

ترکیبات قرص AHCC

AHCC بهترین دارو برای از بین بردن زگیل تناسلی است که حاوی ویتامین های گروه B، ویتامین D، مواد معدنی (منیزیم، مس، روی و سلنیم) و غنی از نوعی پلی ساکارید به نام آلفا گلوکان است. این ترکیبات به تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروسهای تبخال تناسلی و زگیل تناسلی کمک زیادی می کنند.

کپسول-گیاهی-ای-اچ-سی-سی

برای درمان زگیل تناسلی در تهران، شما هم می توانید از تخصص دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زایمان بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

درمان hpv با قرص ahcc چقدر موثر است؟

AHCC یکی از بهترین داروها برای از بین بردن زگیل تناسلی است که در سراسر دنیا برای درمان زگیل تناسلی استفاده می شود. به گفته دکتر فرخی پور، هر چند درمان زگیل ها با این دارو موثر است اما اگر به تیپ های پرخطر ویروس اچ پی وی مبتلا شده اید، نباید اقدامات زیر را فراموش کنید:

  • برای درمان اچ پی وی حتما مصرف دخانیات را کنار بگذراید.
  • تست پاپ اسمیر یا کولپوسکوپی دهانه رحم را به موقع انجام دهید.
  • اگر روش های درمان سرطان یا هر درمان دیگری برایتان تجویز شده، حتما آنها را دنبال کنید.
  • برای حمایت از سیستم ایمنی بدن به جز داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی، باید تغذیه مناسب و خواب خوبی داشته باشید و از استرس بپرهیزید.

همچنین برای پیشگیری از پخش شدن ضایعات پوستی زگیل به نواحی دیگر یا به فرد دیگر، باید آنها را با روشهایی مثل لیزر، الکتروکوتر یا پلاسماتراپی (جدیدترین روش درمان زگیل تناسلی) از بین ببرید.

نکات مهم درباره داروی درمان زگیل تناسلی زنان

در صورتی که درمان hpv با قرص ahcc را انجام می دهید، حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

۱- ahcc قرص تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر زگیل ها است نه برای درمان سرطان دهانه رحم. پس در صورت ابتلا به سرطان هرگز این دارو را جایگزین روشهای درمان سرطان نکنید!

۲- مصرف این دارو به یک اندازه در همه افراد سیستم ایمنی را تقویت نمی کند و در هر شخصی به اندازه متفاوتی ممکن است جواب دهد.

۳- AHCC از قارچ شیتاکه گرفته می شود نه قارچ گانودرما. این دو نوع قارچ کاملا متفاوت هستند و گانودرما تاثیری بر درمان زگیل تناسلی ندارد.

روشهای-پیشگیری-از-سرطان-دهانه-رحم

قرص ahcc چه عوارضی دارد؟

ahcc هنوز از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تائیدیه نهایی نگرفته است. اما با اینحال نتیجه درمان با آن موثر بوده و هنوز عوارض خاصی در مورد آن گزارش نشده است. البته بعضی افراد در اثر مصرف این دارو دچار عوارض زیر می شوند:

  • مشکلات گوارشی مثل نفخ، درد معده و اسهال
  • خارش بدن
  • گرفتگی پاها
  • احساس خستگی
  • تب

خوشبختانه این عوارض خفیف هستند و جای نگرانی ندارند. برای جلوگیری از عوارض تداخل این دارو با داروهای دیگر، بهتر است با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

برای درمان زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم در تهران، شما هم می توانید از تخصص دکتر صفورا فرخی پور، جراح و متخصص زنان و زایمان بهره مند شوید. برای رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۲۲۸۵۹۱۰۲ تماس بگیرید.

سوالات رایج درباره داروی زگیل تناسلی زنان

اغلب، سوالات زیر در مورد درمان زگیل تناسلی زنان در تهران با قرص AHCC پرسیده می شوند:

چه دوزی از داروی ahcc برای درمان زگیل تناسلی زنان بهتر است؟

دوز این دارو بستگی به وضعیت بیمار، سن و واکنش بدن او به این دارو دارد. برای دریافت بهترین دوز مناسب باید با پزشکتان مشورت کنید.

اگر اچ پی وی درمان نشود چه اتفاقی می افتد؟

در افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، ادامه عفونت اچ پی وی و عدم درمان آن باعث درگیری بافتهای داخلی بدن شده و احتمال سرطان دهانه رحم را در زنان افزایش می دهد.

AHCC می تواند از ابتلا به سرطان دهانه رحم جلوگیری کند؟

تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند شما را در برابر ویروسهای زگیل تناسلی مقاوم کند اما این روش تضمینی نیست. برای پیشگیری از سرطان دهانه رحم باید واکسن گارداسیل یا پاپیلوگارد را زیر نظر متخصص زنان تزریق کنید و از رابطه جنسی با افراد متعدد بپرهیزید.

اگر شما هم سوالی درباره داروی زگیل تناسلی زنان و دیگر روشهای درمان آن دارید، در بخش نظرات این مقاله می توانید آنها را بپرسید.

۳.۴/۵ - (۵ امتیاز)
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *